Directors Uchida Eiji (Midnight Swan) and Katayama Shinzo (Siblings of the Cape) team up for this detective drama set in Kabukicho, Shinjuku. Six episodes were divided between the two directors to create a single ambitious film.
Mariko (Ito Sairi), whose boyfriend is Masaya (Takenouchi Yutaka), a self-proclaimed ninja, runs a bar in Kabukicho while also moonlighting as a detective. One day, she gets a strange request from three men claiming to be FBI agents searching for an extraterrestrial being that was abducted during transport.