A comedy starring idol group "Kobushi Factory" depicting the escapades of the "Ninja Girls", a group of seemingly ordinary female high schoolers who are actually the descendants of ninjas.
Ninjas labor behind the scenes in a secret struggle for power between the Kanto and Kansai regions. In order to protect Tokyo, four ninja descendants, the Ninja Girls, are dispatched to a Tokyo all-girls high school as transfer students. However, four ninjas known as plotting the disappearance of Tokyo Tower through ninjutsu have possessed girls from the same high school and blended in with the students.