Set in Moscow, this romantic drama directed by Imazeki Akiyoshi of Aiko Jurokusai fame depicts the blossoming emotions between a Russian girl and a Japanese girl.
Laika (Miyajima Sae), a young girl who came to Russia from Japan for language studies, is roomates with Yuria (Alistratova Kseniya), a Russian girl who wants to be an actress. The bond between them becomes stronger than friendship, but the exposure of Yuria's affair with a director in order to secure a role results in a subtle shift in their hearts.