The maturing of a shrine priestess with neither ambition nor motivation is depicted in this drama interweaving the inner workings, decorum, and etiquette of a Shinto shrine. At the helm is Gu Suyeon of Hard Romanticker.
Shiwasu (Hirose Alice) got a job after graduating from junior college, but soon quit. She ends up working part-time as a shrine priestess at the Shinto shrine where her father is the chief priest. Lacking neither common sense nor manners, Shiwasu blames everything on other people and is constantly complaining. But then she is made to look after Kenta (Yamaguchi Taiki), a 5-year-old boy who suddenly shows up, but does not speak.