Live action adaptation based on Karakarakemuri's popular comic, which has also been adapted as an animated feature film and TV anime series. Directed by Motohiro Katsuyuki of When the Curtain Rises and Ajin. Lead role played by Fukushi Sota of Strobe Edge and My Tomorrow, Your Yesterday.
Otsu in Shiga Prefecture after the Meiji Restoration. This is the year for the resurrection of the Orochi snake demon that wreaks havoc on mankind, which happens once every 300 years. The three Kumo brothers consist of the oldest son Kumo Tenka (Fukushi), who is in charge of the Kumo Shrine, followed by Soramaru (Nakayama Yuma) and Chutaro (Wakayama Kirato), and they rise up to block the snake demon.