Live-action feature film adaptation of Kasahara Maki's popular comic about high school teens who time travel to the Sengoku Period with their school building in tow. Helmed by Motohiro Katsuyuki of the "Bayside Shakedown" series, which hit a box office record as the highest grossing live-action Japanese film.
Nishino Aoi (Arata Mackenyu), who belongs to the archery team in an elite sports school, keeps his head down and devotes himself to practice. Then, a bolt of lightning strikes the schoolyard and everything changes. Amidst the chaos, a battle begins to rescue his friends, who have been abducted by samurai bandits.