Director Yamamoto Toru spins an ensemble drama about "people who support each other and live together," based on Saito Yukio's book "Live and Let Live: Telling Life Lessons from the Disaster."
A former band member (Sakuraba Nanami) who lost her boyfriend in an accident, a junior high school girl (Aoyama Sae) who lost her mother in a natural disaster and is suicidal, and her father (Kitamura Yukiya) and her grandmother (Tezuka Satomi), have all lost their hope for life, but try their best to live. The girl's heart begins to change little by little as she receives the thoughts and feelings of many people.