Film adaptation of the same-named autobiographical comic by former boxer-cum-manga artist Sugisaka. Depicts the heartwarming relationships between a cat-hating guy at the mercy of two kittens and the people around him. Young actors including Kazama Shunsuke and Matsuoka Mayu make vivid appearances alongside the cats.
Boxer Mitsuo (Kazama) is about to turn thirty when two kittens show up in his life. Mitsuo learns many valuable lessons through living with the carefree cats, and then one day he arrives at a turning point when he gets injured during a boxing match.