Mature romance that leaves viewers in tears with a poignant lie and pure love that transcend time and space. Based on the novel that won the top prize for romance most recommended by booksellers.
Shiori (Kawaguchi Haruna) lives in a mysterious apartment and meets her neighbor Hirano (Takahashi Issey), an aspiring novelist. One day, Shiori's life is saved by a voice from the future, and Hirano realizes that a temporal paradox is happening in Shiori. Hirano realizes that his beloved Shiori will vanish in a year and scrambles to find the owner of the voice..