Coming-of-age ensemble drama based on the same-named novel by Honda Tetsuya, the popular author of Strawberry Night. Depicts a timid boy who comes alive after he finds a special camera.
Life is boring for shy Hironobu (Takasugi Mahiro), who belongs to his high school photography club. But then he discovers a 360-degree panorama camera at a recycle shop during summer vacation of his senior year. Inspired by the photos when they are developed, he ventures into town to find subjects to photograph.