What She Likes director Kusano Shogo helms this film told from multiple perspectives, based on the same-named short story series.
Azusa (Kuroki Haru), a wedding planner, receives news that her best friend Kanami (Fujima Sawako) has passed away. Hesitant about tying the knot with her partner Sumito (Nakamura Aoi), Azusa continues to post in the chat where she and Kanami exchanged messages while she was still alive. Those messages should go unacknowledged, but one day they all suddenly are marked as read.