A black comedy by Ichii Masahide, director of numerous films with original screenplays including Blindly in Love and The Stormy Family, that comically depicts the "petty quarrels" of a married couple.
Yujiro (Katori Shingo) and Hiyori (Kishii Yukino) have been married for four years. Hiyori is frustrated by her insensitive husband, and posts her dissatisfaction with him on a social media site called "Husband Death Note", in which wives post their true feelings under the pseudonym of Charlie. One day, Yujiro also discovers the existence of the website.