Blindly In Love director Ichii Masahide tackles a family film from a twelve-year-long developed original script intimated from his emotions toward his parents.
The elderly husband and wife of the Suzuki family went missing after robbing twenty million yen from a regional bank. Ten years later on a summer day as a typhoon is approaching, Kotetsu (Kusanagi Tsuyoshi), the eldest of the Suzuki siblings, gathers with his brother and sisters for the first time in a long while at their familial home. Seemingly holding a funeral service for their parents, their true intention is to divvy up the property. But an unfamiliar guest pays a visit.