Warm-hearted love story that gained popularity through word of mouth. A clumsy and introverted 35-year-old virgin guy falls in love for the first time in his life, with a blind woman. Direction and screenplay by Ichii Masahide.
City hall employee Kentaro (Hoshino Gen) is terrible when it comes to socializing. Unable to make even friends, he spends his days just going back and forth between home and his workplace. His worried parents participate in a matchmaking event where the parents act as envoys. There, a marriage meeting is set up with Naoko (Kaho), a blind girl.