Live-action film adaptation of Asahara Naoto's teen romance novel that made a splash when the TV drama version aired on NHK in 2019. Direction and script by Kusano Shogo of Bittersweet.
Jun (Kamio Fuju) is a high school boy who keeps his homosexuality a secret, and he runs into his classmate Miura Sae (Yamada Anna) while she is buying a boy's love manga. Sae asks him to keep her interest in BL manga a secret, and soon they grow close. Sae doesn't know about Jun's sexual orientation and starts behaving like they are a "normal" heterosexual couple.