A love story realized from a grand prize-winning treatment at the Tsutaya Creator's Program 2015 which is held to uncover new talent. It is directed by Nakae Kazuhito, the project presenter and also a commercial creator.
Yukari (Nagasawa Masami) has lived with her caring, medical researcher boyfriend Kippei (Takahashi Issei) for five years. One day, she is waiting for Kippei to come home when a police officer suddenly pays her a visit and informs her Kippei has collapsed from a brain hemorrhage. Furthermore, his occupation and his name are falsified.