Drama about the struggles of a heroine who infiltrates a company as a corporate spy, set in a venerable cosmetics company. Directed by Suzuki Kosuke of Tokyo PR Woman.
Rookie corporate spy Misawa Akane (Omasa Aya) infiltrates a venerable cosmetics company as a new hire under orders from her boss-cum-lover Sakamoto Tsuyoshi (Watanabe Gota). She gets placed in the corporate headquarter's product development department with a recommendation from human resources head Minegishi Yurie (Okina Megumi), but one day Sakamoto orders her to steal proprietary information on the reboot of a perennial bestselling product.