An animated short film about retired figure skater Asada Mao drawn by comedian and illustrator Tekken. Taking three months and 2890 individual drawings, Tekken depicts the career, setbacks, and victories of Mao's life as a figure skater. It received the Spotlight Award at the Short Shorts Film Festival and Asia 2015. Afterward the full version was released on Tekken's YouTube channel.