Documentary about veteran photographer Sukita Masayoshi, whose photos of musicians like David Bowie and Iggy Pop have been seen around the world. Follows the trajectory of his work including behind-the-scenes anecdotes about the album cover photo shoot for YMO's second album "Solid State Survivor" and testimony from Sakamoto Ryuichi, Hotei Tomoyasu, MIYAVI and Jim Jarmusch. Directed by producer and director Aihara Hiromi.