Seventh film in the "Yamikin Dogs" series about the lives of people who flock to money, set in an underworld ruled by violence and greed. Directed by Motoki Takashi, who has helmed other films in the series.
Sick of working in black market finance, Sudo Tsukasa (Aoki Tsunenori) hustles at a cabaret club. He grows close to the bar's top hostess Ishigaki Ema (Aizawa Rina) after brilliantly deflecting the advances of a troublesome client. Tsukasa provides emotional support for the world-wise Ema, but then he finds out that she has 7 million yen in debts.