In this outlaw action movie featuring fast cars from AMG Entertainment, which has worked on the Gachiban series among others, gearhead drifters are caught up in the troubles of a beautiful but mysterious woman.
Junya (Sato Ryuji) and his friend Abel (Fujita Rei) work at Junya's family scrap mill. However, Junya is loaded with debts so he gets involved in the stolen car business. One day, Junya opens the trunk of a luxury car he has stolen and finds a girl, Arisa (Kizaki Yuria), bound by the hands and feet inside.