Drama about the conversations between a mother whose daughter is murdered and the perpetrator of the crime. Helmed by TV director Sato Yoshinori, who also directed BAD CHILD.
Harumi (Nishiyama Ryo) is a 43-year-old business woman. Her daughter Michiyo (Iwai Nanase) left home to get married two years ago and she lives alone with her husband, but one day Michiyo is murdered by her son-in-law Koji (Arakawa Taijiro). He gets the death penalty, which Harumi thinks is only natural, but Harumi knows Michiyo's secrets and at a certain point starts thinking about getting Koji off death row.