First theatrical film by Matsumoto Toshio, creator of numerous experimental shorts. Depicts a bloody horror story set in late-1960s Shinjuku, Roppongi and Harajuku.
Gonda (Tsuchiya Yoshio) owns a gay bar called Genet and Eddie (Peter) is the star hostess. Gonda's lover and Genet madam Reda (Ogasawara Osamu) knows the two are having an affair. One day, Eddie gets drawn into the world of a marijuana-fueled orgiastic party after hooking up with a drug dealer named Tony who is heading home from Vietnam.