Short film by artist Yamashiro Chikako, who confronts the complex circumstances of Okinawa including US military bases and the problem of passing down memories and records from the Battle of Okinawa. Delves into the process of dancer and former artist group Dumb Type member Kawaguchi Takao's re-enactment of a legendary performance by deceased butoh dancer Ohno Kazuo. Kawaguchi strives to bring Ohno into his own body and emerges as an exposed body of unknown origins. Presented with still photos and other video works at a solo exhibition in 2016 by the same name.