The "burakumin" cast was legally abolished in 1871, but the areas where they lived are still referred to as a "buraku" and discriminatory attitudes persist. The film sheds light on the obscured structures of discrimination through disentangling the context laden with the complexities of the historical discrimination.
A boy (Emoto Tasuku) furiously pedals his bicycle past Mt. Fuji and crowds of young people in the city. As he continues his solitary journey, we begin to see shots of an empty study and a woman smiling, possibly his mother. On the way, he is invited ...