Documentary by artist Yamashiro Chikako, who jumps between reality and fiction to trigger multifaceted interpretations from viewers through the use of allegories. Screened in the New Asian Currents section at the Yamagata International Documentary Film Festival in 2017.
A beach escapes development because of the presence of a US army base. A woman chops up and sells blocks of meat that wash ashore, and men flock to the meat. Yamashiro depicts Okinawa as it is now through confronting complex circumstances while going back and forth between reality and artistic creation.