Alien vs. Ninja director, Chiba Seiji, resumes directorial and screenplay duties in this follow-up to Chou Kowaihanashi Comprised of four episodes, each stars current and former members of the idol group Yumemiru Adolescence. "Creak" is an encounter with the ghost of a girl's mother in an abandoned building. "Tangled Up" describes supernatural phenomenon befalling another girl in a dark office. A tale of an attack by the ghost of a girl who committed suicide in a love hotel is told in "Recorded". Finally, "Extermination" depicts a terrible spirit that appears at a haunted site late at night.