A high-energy rock comedy written and directed by Miki Satoshi of It's Me, It's Me and Instant Swamp depicting the meeting between and phenomenon of two troubled musicians played by Abe Sadawo and Yoshioka Riho.
Charismatic rock star Sin (Abe) has a thundering voice, but side effects from years of taking a performance-enhancing substance for his voice (a.k.a vocal cord doping) seem to be taking their toll. One day, he chances upon Fuka (Yoshioka), a street musician with a hardly audible singing voice.