Hoshimori Yukimo's girl's comic is adapted as a live-action teen love story by Sato Yuichi, director of Kisaragi which won the Japan Academy Prize's Director of the Year award.
Childhood friends Rin (Hirano Sho), Yu (Sakurai Hinako), Koyomi (Tamashiro Tina), and Keita (Isomura Hayato) are attractive teens who grew up together in the same apartment building. Rin likes Yu so much he unintentionally ridicules her causing Yu to lose her self-confidence. Koyomi and Keita are worried for their two friends, then Rin's rival for Yu's affection emerges.