Suspense film based on Matsuura Daruma's unique comic. Lays bare human deeds regarding beauty and ugliness centering on a mysterious lipstick that switches the faces of the wearer with the person they kiss. Top young acting virtuosos Tsuchiya Tao and Yoshine Kyoko break new ground with their crazed performances.
The daughter of a legendary actress, Kasane (Yoshine Kyoko) has great acting skills but her looks are horrible. Meanwhile, stage actress Nina (Tsuchiya Tao) has beauty but can't act. They switch faces using a mysterious lipstick left by Kasane's mother to compensate for each other's weaknesses.