A comedy originating from a real life internet forum, and adapted to film by director Sato Yuichi of the Simsons. Koike Teppei plays a formerly withdrawn young man finally employed, only to find himself at the mercy of an awaiting hellish work environment. Masao (Koike Teppei) finds employment with an IT firm after 8 years spent being a social withdrawal following the death of his mother. Unfortunately he's joined a "black company" which forces employees to labor under unrelenting work conditions. Surrounded by a collection of abnormal co-workers who push him around, Masao is engaged in a desperate solitary struggle but...