Courtroom mystery probing for the truth behind a crime, as well as the charms of an elderly woman arrested as a suspect in the murder of three men, based on the variety TV show 'Narumi Okamura no Sugiru TV.' Stars Asaka Akie, veteran comedian in Yoshimoto Shinkigeki.
After the murder of three good-looking and well-off men, each in his 20s, 30s and 40s, 60-year-old Yoshie (Asaka) is arrested as the suspect. Yoshie denies the allegations. She insists the tragedy happened because the men were driven crazy by Yoshie's charms and were fighting over her.