Heart-warming girl's movie with photography as its motif. Four students who are about to graduate from college go to Tokyo, Osaka and Kagoshima to take photos of their families. The film has made a splash as the first starring role for Mitsumune Kaoru, who was an understudy for the idol group AKB48.
Miki (Mitsumune), Aya (Kumagai Mika), Okada (Takayama Miyako) and Haruka (Sono Yukiyo) are close friends who belong to the same photography club at college. They were planning to travel before graduating, but Miki can't join the trip and Haruka loses the money they'd collected for the travel expenses.