Film adaptation of the shocking journal written by a woman who fell victim to gang rape at the age of 15. The subjective cinematography is shot entirely from the protagonist's perspective. Nishikawa Kanako plays the protagonist Yoko before plastic surgery, and Hiratsuka Chiaki performs the post-surgery role.
Yoko (Nishikawa) is in her final year of junior high school when she is raped by a group of guys. However, her family coldly rejects her and at school she faces bullying as rumors spread. She starts using compensated dating to amass a huge sum of money so she can escape her hellish life and get revenge on the men. After graduating from high school, she gets plastic surgery done to her entire body.