Talented young director Iwakiri Isora directs this unpredictable mockumentary. It was crowned with four awards including the Grand Prize at Moosic Lab 2017 (a music and film collaboration project).
Iwakiri (Iwakiri) is now a third year university student who belongs to a film studies group on campus but has yet to shoot even one film. He hears from an older student a "welcome party ghost story" about a ghost which appears once every four years at the welcome party for new students. He sees a girl (Minami Mio) who bears a striking likeness to the ghost in the story: long black hair, large eyes, and almost transparent white skin. Impulsively, Iwakiri asks her to be in his film.