Romantic comedy based on Shiiba Nana's same-named comic. An endearingly inept guy who has killer looks but zero experience with girls falls in love with a hard-to-get beauty. Directed by Iguchi Noboru of The Machine Girl.
Popular dude Furuya Towa (Nakagawa Taishi) is always surrounded by girls, but in truth he's never even been on a date. He wants a girlfriend so badly he asks the class beauty Miwa Misono (Karata Erika) out, but he bombs. He tries to get her attention through sheer force of will and they get to know each other better, but things don't go as expected.