A quirky horror film depicting the escapades of the ghost revenge group, "Ghost Squad", by the gifted director of The Machine Girl, Iguchi Noboru.
Rika (Yanagi Anna) is a young girl thinking of committing suicide who is possessed by the ghosts of three girls, Keiko (Ueno Sumire), Akari (Mikado Minori), and Yoshie (Hon Yuni), and made to cooperate in their quest for vengeance against their killers. When they succeed in getting their first revenge, a spirit bound to a location named Naomi appears, saying there is another killer and instructing them to fight as the "Ghost Squad" under her leadership.