Indies special effects action film produced by Iguchi Noboru, director of the special effects robot film Karate-Robo Zaborgar, upon the request of a salaryman friend who asked him to shoot a film for him to star in. A masochistic hero who gains power through pain faces off against a formidable opponent to protect the girl he loves.
Run-of-the-mill salaryman NImen (Kamaza Yu) is a masochist who transforms into the powerful fighter Damager when he cuts his wrists. He finds out that the high school girl he likes was attacked by a stalker and travels through time for the fight.