Suspense film produced as a graduation piece for the Wakuwaku Eigajuku workshop run by The Machine Girl director Iguchi Noboru. A cameraman with an excrement fetish meets people with various sexual obsessions as he pursues a high school girl who has vanished.
Professional cameraman Hayama (Ban Hidemitsu), who gets his thrills from looking at female feces, was going to photo shoots for the fiendish high school girl Riko (Haruno Miko). Her disappearance leads him to discovering the Hentaidan, where various types of perverts get together.