Panic film screened at over 30 international film festivals. Director Iguchi Noboru, who has earned cult-like popularity within Japan and overseas with films like Karate-Robo Zaborgar, creates a film with his own unique taste about the terror of sushi that turns into blood-thirsty creatures and attacks humans.
Sushi chef aspirant Keiko (Takeda Rina) can't handle the strict training and leaves home, and lands a job as a servant at an inn. One day, a mysterious man bent on revenge visits the inn, and sets the inn into a panic after injecting a suspicious serum into the inn's sushi.