A family drama set in the town of Niseko, a famous resort area of Hokkaido, warmly weaving a tale with true story elements about an exhausted single mother finding hope. At the helm is former politician Matsumoto Kazumi who is making his directorial debut.
Manami (Uchiyama Rina) divorced her abusive husband and started life together with her 11-year-old daughter. However, she is unable to find work and ends up yelling at her daughter, just like her own mother did to her. Under the circumstances, Manami visits the town hall where she meets staff member and single mother (Ishino Mako).