Three minority women are the focus of this love story. With stunning imagery, the film emotionally weaves together the views of the heroines who are unsettled by the barriers of sexual orientation, nationality, religion, and culture. At the helm is Nakamura Takuro who makes his theatrical commercial debut with this film.
Kei (Kan Hanae) is a lesbian who agonizes everyday about her relationship with model Ai (Yamauchi Yuka) as well as the very lifestyle she herself lives. Meanwhile, a Muslim exchange student studying Japanese painting, Naima (Sahel Rosa), is growing ever more worried about her visa problem and her livelihood in Japan.