A dark fantasy, live-action adaptation of the popular television anime starring Tamashiro Tina and directed by Shiraishi Koji of Sadako vs. Kayako in their second collaboration together.
The city becomes engrossed in an urban legend describing a website which can only be accessed at midnight and when a grievance is placed there the Hell Girl will appear to eliminate your grudges. High school girl Ichikawa Miho (Mori Nana) learns her friend Haruka (Nimura Sawa) will be in a ritual sacrifice held at a certain musician's concert. So she accesses the rumored website.