Using the concept of a live chat, Rail Truck and Chorura no Uta director Kawaguchi Hirofumi helms this love story depicting the encounter between a man and woman that transcends space and time. The heroine is played by idol Yoshikawa Tomo.
Mion (Yoshikawa Tomo) is a music school student who earns a living working part-time as a chat lady. One day she quarrels with a man who mistakenly logs in to the site under the username Canon. Immediately after Mion vents her anger at him, a splendid piano performance is heard over her computer.