Ensemble mystery starring Nakamura Ayari, Minami Niko, Tsujimura Yurina and Ikenaga Aimi, who do modeling, voice acting and TV performances.
College freshman Mami (Nakamura) goes to a girls-only pajama party for non-athletic school club, but a bunch of guys show up because of a communication mishap. These sheltered girls aren't used to guys and panic, and just then the three Kogure sisters from the Investigative Research Club show up late. Seemingly unrelated events include a mysterious disappearance, UFO sighting, and rumors of a witch living in an abandoned building, but they all converge into a surprising truth.