Drama set in Omuta City, Fukuoka Prefecture in a real-life zoo that is a rarity for its focus on animal welfare. Directed by Segi Naoki of For Love's SAKE.
Tanaka Ryota (Sato Kanta) tried making it as a manga artist in Tokyo but returns to his hometown in Fukuoka with his dreams unrealized. He starts working part-time at the Life-Prolonging Zoo in town and learns that it is a unique facility that prioritizes the health and happiness of the animals. When the zoo faces a crisis due to budget cuts, Ryota tries sharing the zoo's endeavors through manga.