Sequel in the live-action series based on Nakamura Hikaru's gag manga, directed by Fukuda Yuichi of the "HK: Forbidden Super Hero" and "Gintama" series. Yamada Takayuki is a familiar face in Fukuda's films and reprises his role as producer, with Matsuyama Kenichi and Sometani Shota returning as the leads.
Child-of-God Jesus (Matsuyama) is still roommates with spiritually awakened Buddha (Sometani) in Tachikawa City, Tokyo. They leave their familiar turf in Tachikawa for a pilgrimage to the anime holy land of Akihabara. There, they take photo booth pictures and thoroughly enjoy their holiday in the lower realm.