Comedy that uses neuroscience to resolve conflicts between men and women at a wedding hall, based on the same-named work penned by Kurokawa Ihoko. Feature film directorial debut for Arita Shunsuke.
College student Majima Ai (Hayami Akari) gets a part-time job at a wedding hall to collect data for her graduation thesis, which deals with the differences between male and female brains. On her first day she and her boss Aoyagi (Hiraoka Yuta) are in charge of a couple's wedding, but trouble erupts just as the ceremony is about to begin.