An original feature-length animation assembling the production staff and director, Nagai Tatsuyuki, of Anohana and The Anthem of the Heart.
17-year-old Aoi (voice: Wakayama Shion) and her older sister Akane (voice: Yoshioka Riho) have lived alone together since losing their parents in an accident thirteen years ago. One day, Akane's ex-boyfriend with whom she'd lost contact, Shinnosuke (voice: Yoshizawa Ryo), returns to the city in which they reside. And then high schooler Shinnosuke also shows up from thirteen years out of the past.