Teen music romance featuring singing and instrumental scenes with a fresh cast of young actors including Arata Mackenyu and Kitamura Takumi of 12 Suicidal Teens. Helmed by Hagiwara Kentaro of Tokyo Ghoul with an original script by Oshima Satomi of The 100th Love with You.
College student Sota (Kitamura) picks up a cassette tape left behind by musician Aki (Arata) when he died a year ago. When the tape is played back, Aki takes over Sota's body for just 30 minutes. They share the same body and rush to reunite a band that split up and bring a smile to Aki's girlfriend Kana's face.